دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

به جای من نفس بکش تو تک تک دقایقم

میخوام که باورم کنی وقتی بگم که عاشقم

به خاطر منم شده مراقب خودت باش

میخوای به فکر من باشی مواظب خودت باش

من میتونم برای تو یه عمر خدا خدا کنم

برم تو تنهاییا مو فقط تو رو دعا کنم

دوای درد آدما زمزمه اسم خداست ذکر خدای مهربون

جوهر نسخه شفاست

دنیای من بدون تو همیشه چیزی کم داره شادی حرومه واسه من

وقتی دل تو غم داره

هزارتا جون که چیزی نیست برای من که عاشقم

به من همیشه تکیه کن منی که با تو صادقم

.

من با همین تن نحیف دردو بلاتو میخرم

من دل دریایی دارم آب گذشته از سرم

تا اونجایی که جون دارم حریف غصه ها میشم

نترس اگر کم بیارم غرق خدا خدا میشم

به خاطر منم شده مراقب خودت باش

میخوای به فکر من باشی مواظب خودت باش

Majid Akhshabi-Movazebe Khodet Baash



تعداد بازديد : 41
چهار شنبه 6 اسفند 1393 ساعت: 17:31
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران